Translate

petak, 7. veljače 2014.

Poljubit ću je uskoro, možda


Šime Storić

                                                 Poljubit ću je uskoro, možda

vrsta djela: dječji ljubavni roman, govori o simpatijama i pisac opširno opisuje likove i događaje

mjesto radnje: Okuč, kuća bake klare "...dolje u bujnu zelenilu, ugledali smo kuću bake Klare.", "Na to brdo sam se želio popeti već od prvoga dana moga dolaska u Okuč."

vrijeme radnje: Ljetni praznici "čekala sam samo da završi školska godina."

glavni likovi i osobine:

Filip - fizička karakterizacija: "Problem o kojemu je govorila bila je moja debljina."

        - psighčka karakterizacija: "Postajao sam gnjevno ljubomoran na svaki njegov uspješan potez.", "...dok sam gledao Mušicu i ostale kako prate sa zanimanjem, osjećao sam istovremeno i prkos i zadovoljstvo."

Livija - fizička karakterizacija: "Imala je obrijanu glavu.", "Gledao sam njezin mršav struk.", "Takav joj je bio i gornji dio tijela, za razliku od stražnjice koja se donekle zaoblila dok se opirala.", "Za razliku od mršava tijela imala je sasvim lijepe, zaobljene noge."

          - psihička karakterizacija: "Livija je sjedila nasuprot meni i s divljenjem gledala u oca." Livija nije površna jer joj ne smeta filipova debljina. Čak i u najgorim trenucima, Livija je sretna i nasmješena jer ima obitelj koja je uvijek uz nju i jednog, ali pravog prijatelja Filipa.

kompozicija: 

uvod - Filip putuje u Okuč i upoznaje Mirnu

zaplet - Zaljubio se u Mirnu, ali ga ona odbije

vrhunac - Filip upoznaje Liviju i odmah mu se sviđa, ali zbog bolesti mora na liječenje u Zagreb

rasplet - Livija je zdrava stigla kući i kaže Filipu da će je moći poljubiti uskoro, možda

jezik i stil: Pisac koristi dijalog i prepričavanje. Roman je pisani suvremenim jezikom, ali u nekim djelovima pisac koristi čakavsko narječje ("E, a da šta će dite neg ist.")

Broj komentara: 5:

  1. Ha ha ha ha ha ha ha hahaha haaaaaaaaaaaaaaaaaaahttps://tse2.mm.bing.net/th?id=OGC.b96e25412fb3b75ab93b8088b1522c56&pid=Api&rurl=https%3a%2f%2fmedia.giphy.com%2fmedia%2f9pE06ejyaQnh6%2fgiphy.gif&ehk=gD6vdz2FJt571L4wgqFVSQ

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala vam puno, ali ako možete postaviti onaj dio gdje je opisano ono brdo, kad su Filip i Livija isli u brdo s biciklama!

    OdgovoriIzbriši